Kirjeldus
Väiksed loomad kõnnivad mööda teed, mille saab kokku pana kaasas olevast 6 pusle tükist .Iga mängija valib endale loomafiguuri ja veeretab täringut. Täringut veeretades, tuleb valitud loomafiguuril hüppata lähima selle värviga kivi juurde! Kui veeretades tuleb mesimumm, tuleb 1 samm tagasi astuda.
Lihtsad reeglid ja lihtne mäng vastavalt eale.
Vanus: 2,5-5 eluaastat
Mängijaid: 2-4
Mänguaeg: 10 minutit
Komplekti kuulub:
Neli looma
6 pusle tükki, millest tuleb kokku panna mängualus, igal tükil on 5 värvilist ringi
1 täring (1 küljel mesimumm, 1 küljel lill, 4 külge erinevat värvitooni)
15 žetooni
Mängu ettevalmistus:
Mängulaud pannakse pusle tükkidest kokku, et tähistada mängurada. Iga mängija valib endale meelepärase looma ja asetab selle esimese mängulaua ette.
Mängukäik:
Mängu mängitakse kellaosuti liikumise suunas. Noorim mängija alustab ja veeretab täringut.
Erinevad võimalused:
• Täring maandus värvilisel küljel: mängija võtab oma looma ja asetab ta järgmisele ringlie, mis on tähistatud sama värviga, mille ta täringuga veeretas. (Kui ruut on juba võetud, liigub mängija järgmisele sama värvi ruudule.)
• Täring maandus „lille“ küljel: mängija võtab oma looma ja asetab ta järgmisele sama värvi ruudule, kus ta oli.
• Täring maandus „mesimummu“ küljel: mängija võtab oma looma ja liigub tagasi eelmisele ruudule, mis on sama värvi, kus ta eelnevalt oli.
Esimene mängija, kes jõuab lõppjoonele (mitmevärviline ring) võidab 1 žetooni.
Näide: Loom on kollasel ringil. Mängija veeretab täringut ja tuleb mesimumm. Ta võtab oma looma ja liigub tagasi kollasele ringile, mis eelnes sellele kollasele ringile, kus ta oli enne täringu viset.
NB! Kui mängija veeretab mesimummu või lille külje täringul ja ei saa oma loomaga liikuda (kas sellepärast, et ta pole veel mänguväljakule tulnud või ei saa liikuda tagasi sama värvi ruudule, millele ta oli maandunud) siis mängijal jääb tema kord vahele ja ta ei liigu kuhugile.
Kes võidab?
Esimene mängija, kes kogub kokku 3 žetooni.
Arvustused
Tooteülevaateid veel ei ole.