TASUTA TRANSPORT PAKIAUTOMAATI ALATES 39€ OSTUST

Väikelaste lauamäng ” Väike möll”

24,99 

Laost otsas

Tootekood: DJ08557

Kirjeldus

Dšunglis on pidu! Ehita püramiid, mängi keeglimängu, viska ja püüa! Medalite võimiseks pead täitma erinevaid ülesandeid, mis on ette näidatud tegevuskaartidel. Sobilik esimeseks tegevusmänguks, mis õpetab väikelapsi asju käsitlema ja arendab nende peenmotoorikat. Komplekti kuulub 6 kummist looma, 20 tegevuskaarti ja 12 medalit.

Vanus: 2,5-5 eluaastat
Mängijad: 2-4
Mängu kestvus: 10 minutit
Komplekti kuulub: 6 kummist looma, 12 medalit ja 20 tegevuskaarti
Mängu ettevalmistus:
Asetage 6 looma laua keskele mängukarbi kõrvale. Segage mängukaardid ja asetage need pilt alla poole teineteise peale mängulauale mängukarbi kõrvale.

Mängukäik:
Mängijad mängivad kordamööda päripäeva. Noorim mängija võtab kaardi ja proovib sellel kaardil kujutatud väljakutset järele teha samamoodi nagu kaardil on näidatud. Iga väljakutse jaoks on mängijal kolm võimalust seda lahendada.
Väljakutse 1: Püramiid. Võta kaks looma, kes on kujutatud väljakutsekaardil ja ühenda nad omavahel nii nagu nad on kaardil ühendatud. Püramiid peab püsima koos 30 sekundit enne, kui saab soorituse edukaks kuulutada.
Väljakutse 2: Viskamine. Võtke loom, kes on kujutatud väljakutsekaardil ja viska ta kasti. Kast tuleks asetada kaane kaugusele endast eemale (umbes 20 cm). Loom peab kasti maanduma ja ei tohi põrkuda ega kukkuda kastist välja.
Väljakutse 3: Tasakaal. Võta loom, kes on kujutatud väljakutsekaardil ja aseta ta oma pähe, nii et ta ei kaota tasakaalu. Sa pead suutma looma tasakaalus hoida 30 sekundit, et võita väljakutse.
Väljakutse 4: Karusell. Võta loom, kes on kujutatud väljakutsekaardil ja keeruta ta 3 korda ümber enda seljatagant läbi. Loom ei tohi maha kukkuda nendel kolmel korral, kui te teda ümber enda keerutate. Selle väljakutse õnnestumiseks ei tohi loom kordagi maha kukkuda.
Väljakutse 5. Sihtimine. Võta kaks looma, kes on kujutatud väljakutsekaardil. Asetage üks loom kasti ülaosale, nagu pildil näidatud. Kast tuleb asetada püsti kaane kaugusele endast eemale (umbes 20 cm). Seejärel visake teise loomaga, et proovida karbil olev loom maha visata Selle väljakutse õnnestumiseks peab loom kasti otsast alla kukkuma. Kast ei pea pikali kukkuma.
Väljakutse 6. Viskamine ja püüdmine. Võta loom, kes on kujutatud väljakutsekaardil. Viska loom õhku ühe käega ning püüa ta kinni sama käega.
Kui lahendad väljakutse edukalt siis võidad selle eest medali, kui väljakutset ei õnnestu lahendada siis ei saa medalit. Nüüd on järgmise mängija kord.

Kes võidab? Kui kõik medalid on võidetud siis võitja on see, kes võitis kõige rohkem medaleid.

Arvustused

Tooteülevaateid veel ei ole.

Arvustust saavad kirjutada ainult need sisseloginud kasutajad, kes on antud toote ostnud.

X